ΕΝΑΣ ΑΡΕΙΑΝΟΣ ΤΟΥΜΠΙΩΤΗΣ!!!!

Γεννηθηκα το 1976,(δε θυμαμαι σε πιο μαιευτηριο η' νοσοκομειο)...
Τοτε μεναμε στην Ανω Τουμπα,σε ενα στενο λιγο πιο πανω απο την Γρ.Λαμπρακη.
Εκει περασα τα ..."be-be" μου χρονια(και παλι δε θυμαμαι τιποτα)...
Τεσσερα χρονια  αργοτερα μετακομισαμε λιγο πιο κατω,στον Αγ.Θεραποντα(Κατω Τουμπα).
Απο εκεινες τις μερες και επειτα αρχισα να θυμαμαι τον εαυτο μου...
Στο σπιτι ο πατερας μου με εμαθε να λεω μονο μια λεξη: Αρης !!!!
Οταν θα με ρωτανε οικογενειακοι φιλοι,συγγενεις,ακομα και αγνωστοι,"τι ομαδα εισαι?"...
να απανταω : Αρης!!!!
Καθομουνα "καρφωμενος" μπροστα στη τηλεοραση και οποτε επαιζε ο Αρης,
ειτε ποδοσφαιρο ειτε μπασκετ,ζουσα με αγωνια το γεγονος!!!
Μπορει στο ποδοσφαιρο την δεκαετια του '80 να μην πηγαιναμε καλα,ομως στο σχολειο παντα πηγαινα ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ και με ψηλα το κεφαλι!!!
Επαιρνα τους τιτλους τον εναν μετα τον αλλον στο μπασκετ και ΕΥΛΟΓΩ τον Θεο ακομα και σημερα που μεγαλωσα με τον ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ!!!!
Ο πατερας μου,(δεν θα πω ψεματα),δεν πηγαινε στο γηπεδο....
Δε θυμαμαι να με πηρε απο το χερι και να με πηγε εκει....
Ομως επαναλαμβανω,με εμαθε να λεω Αρης!!!!
Ετσι λοιπον,πιτσιρικος 9-10 χρονων πηρα την μεγαλη αποφαση να παω μονος μου!!!!
Ηξερα που ηταν το Χαριλαου!!!(Τοτε γυρνουσαμε ολη μερα εξω,απο γειτονια σε γειτονια...)
Κατηφορησα και εφτασα στο γηπεδο...
Θυμαμαι οτι η καρδια μου χτυπουσε πολυ εντονα!!!
Και σαν απο ενστικτο εξω απο την θυρα 2 "μαγκωσα" εναν κυριο και του ειπα:"θα με βαλετε μεσα"??
Μεσα σε 2 λεπτα ημουν μεσα!!!
Κοιτουσα και "εξερευνουσα" για πρωτη φορα το Χαριλαου...
Μπροστα μου δεν εβλεπα και πολλα,(σαν μικροκαμωμενος που ημουν),αλλα δε με πειραζε,φτανει που ηξερα οτι ημουν στο ΣΩΣΤΟ μερος!!!!
Καπως ετσι ξεκινησα να πηγαινω στο γηπεδο,μωρο-παιδι....
Υπαρχει ενας ΜΥΘΟΣ που εχει καλλιεργηθει εδω και πολλα χρονια....
-Εισαι απο Τουμπα???
-Πρεπει να εισαι Παοκ...(ετσι μαθανε σε πολλους "καποιοι"....)
Αν δεν εισαι ομως απο Θεσσαλονικη γεννημα θρεμα δεν ξερεις!!!
Στη γειτονια μου,στο δημοτικο,ειμασταν μισοι-μισοι!!!
Μισοι Αρειανοι μισοι Παοκτσηδες.
Αραια και που υπηρχε και ενας Ηρακλειδεας...
Χωριζομασταν στο μαθημα της γυμναστικης και παιζαμε Αρης-Παοκ...
Και αυτο γινοταν σε ολες τις ταξεις!!!
Μεχρι που περασε ο καιρος και εφτασα να πηγαινω Γυμνασιο...
Και λιγο αργοτερα Λυκειο....
Και στη Τουμπα δεν ειχε αλλαξει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα!!!
Ειχα ψηλωσει,ημουν στην εφηβια,και εβλεπα στη γειτονια μου να μεγαλωνουν πολλα "Αρειανακια"!!!
Στη Τουμπα...
Ολοενα και περισσοτερα αγορακια,ακουγα τις παιδικες φωνες τους :"Αρης,Αρης,Αρης"!!!!
Ημουν πολυ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που μεγαλωνα και ζουσα σε αυτη την γειτονια,που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι ηταν και ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ το "Αντρο" του Παοκ....
...Και τα χρονια περασαν σαν νερακι....
Και εφυγα απο την Τουμπα και μετακομισα σε αλλη γειτονια,στην Αναληψη...
Ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρος οτι ΑΚΟΜΑ και σημερα ετσι ειναι τα πραγματα στην γειτονια που μεγαλωσα!!
Οπως τα αφησα....
Ακομα και σημερα,35 χρονων πλεον,απαντω με το ιδιο "νομισμα" στον ΜΥΘΟ....
-"Και τι εγινε που ειμαι απο Τουμπα??"
-"Γεννηθηκα και μεγαλωσα Αρης,οπως τοσοι και τοσοι,πολλοι,παρα πολλοι"!!!!

14 Comments:

  1. Ετσι ακριβώς ειναι ρε φίλε!! δεν θα μπορουσες να τα πεις καλύτερα!! είμαστε παρα παρα πάρα μα πάρα πολλά αρειανα στην Τούμπα, κι όχι μόνο γιατί μας το εμαθε ο πατέρας μας, αλλά γιατί μεγαλώσαμε αντιμετωπίζοντας καθημερινά την.. "ποιότητα" της άλλης ομάδας και του λαού της.. και συνειδητά την απορρίψαμε...τα χωριά και η επαρχεία μπορεί να τρώνε τον "παπά", εμείς όχι...γιαύτο και ολόκληρη η Τούμπα είναι κιτρινόμαυρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά τα είπες.. και στην δική μου την γενιά..(το '87 είμαι γεννημένος) είμαστε πάρα πολλοί οι Αρειανοί τουμπιώτες! Είναι μεγάλος μύθος ό,τι στην Τούμπα υπάρχουν μόνο παοκτσήδες...! Γεννηθήκαμε άρης και αυτό έχει σημασία! Vamos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλεος...φυσικά κ δεν υπάρχουν μόνο παοκτσήδες!!Όπως κ Χαριλάου δεν είναι μόνο αρειανοί!!Απλά λόγω τοποθεσίας των γηπέδων επικράτησε ο χωρισμός..Ωστόσο είναι δεδομένο ότι το 80% της περιοχής της Τούμπας είναι Παοκτσήδες..Κ γω Τούμπα μεγάλωσα κ ξέρω..Είτε λοιπόν ισχύει αυτό που λέω είτε δεν εκδηλώνονταν κ πολύ οι αρειανοί..διαλέξτε!!με συμπάθεια ένα βαζελάκι..:PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Apisteuth eksistorhsh!!!
    AREIANARA ANW XARILAOY...eee KATW TOYMPA H8ELA NA PW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αδερφε ειναι οπως τα λες!!!!
    εγω ειμαι το 83' και εμενα στην παπαφη με κλεανθους και ο συνδεσμος που εχεις στην φωτογραφια ηταν 2 στενα πανω απο το σπιτι μου (στην οδο οστροβου αν θυμαμαι καλα)! εχω απιστευτες αναμνησεις απο την ταρατσα μου με την κατακιτρινη κλεανθους κυριακη απογευμα απο χιλιαδες λαου να πηγαινουν στης τουμπας το χαρεμι!!! και φασαριες στον συνδεσμο που πηγαιναμε πιτσιρικια απο μακρυα και βλεπαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. apla oi tourkoi den boroun tin alli8eia kai sas no.1 stin propaganda bgalan akomi ena mi8o apo to "mialo" tous...ARIS 8RISKEIA TOUBA SUPER 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. h toumpa einai mia en dynamh xarilaou perioxh! gia auto kai oi syntopites de 8eloun me tipota na fygei to ghpedaki tous apo th geitonia mas! kseroun oti 8a kitrinisei eksoloklhrou h perioxh! allwste xarh se auth thn propaganda ths toumpas extisan to onoma kai tous neoterous opadous tous!
    ARIS 8RHSKEIA TOUMPA SUPER3
    ARHS IDEA IEROLOXITES TOYMPA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ARIS .TOUMPIOTIS APO TO 1970 ARIS KAI MONO ARIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


    ΜΑΛΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΡΔΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΟΚΤΣΗ.

    ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕ ?

    ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤΟΠΛΗΚΤΟΙ ΦΛΩΡΟΙ

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ, ΤΟΥΜΠΙΩΤΕΣ ΑΡΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΙΑ ΣΑΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΕΡΟΧΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ3 ΣΕ ΛΕΩ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ 20 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ

    ΑΝΤΕ, ΒΓΕΙΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ. ΒΓΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΣΑΣ.

    ΜΑΣΑΤΕ ? ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


    ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μεχρι πριν λιγα χρονια καπου στο 98 ισως και 01 να ηταν περνουσα με τον πατερα μου απο ενα στενο της τουμπας και ειδα κρεμασμενο με τα πλυμενα ρουχα μια οικοδομης φουτερ κιτρινο του ΑΡΗ.Και τον ρωταω πως γινεται αυτο? Και ο πατερας μου παλιος Τριανδριωτης με απανταει η τουμπα ειναι περιοχη του ΑΡΗ απο πολυ παλια. Κατι που δεν ηταν το βαρδαρι στο οποιο μεγαλωσα εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. MALAKIES LETE OSON AFORA TIN TOUMPA....EIMAI GENIMA THREMA TOUMPIOTIS...EIMAI TO 76 GENHTHEIS...DEKAETIA 90'S...TOTE EIMASTAN KAPOIA ARROSTAKIA...ALLA H PLIOSPHIA..GENIKA HTAN PAOK...APLA H TOUMPA EXEI BGALEI POLLA ARIEINAKIA!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αρχες 70
    δημοτικο 100μετρα απο τογηπ παοκ 25 αγορια η ταξη 19 αρειανοι στ ταξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger