ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ:Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΚΟΡΑΤΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ !!!!

Σαν σημερα 3/4/1997 ο Αρης κατακτουσε το δευτερο Ευρωπαικο του τροπαιο (τοτε) απεναντι στη Τοφας μεσα στη Τουρκια(Προυσα)στελνοντας τους χιλιαδες οπαδους του ανα το κοσμο στα ουρανια !!!!!
Διαβαστε παρακατω την ιστορια και τα συναισθηματα ενος πιστου οπαδου του Αρη κατα τη διαρκεια ολης της βδομαδας 
απο τον διπλο τελικο του κυπελλο Corac.
To ημερολογιο εκεινη τη μερα εδειχνε 26 Μαρτιου 1997....
Θυμαμαι ειχα πολυ αγχος καθως 2 σημαντικα γεγονοτα θα "συμαδευαν" τη ζωη μου!!!!
Εναμισι μηνα νωριτερα,μου ειχε ηρθε το "χαρτι" της καταταξης να παρουσιαστω στον "Αυλωνα".
Στις 27 Μαρτιου του 1997 επρεπε να ημουν "μεσα"....
Τεθωρακισμενα,μαυροσκουφης δηλαδη και 97Β ΕΣΣΟ η' αλλιως "247" σειρα....
Το απογευμα της 26 Μαρτιου ημουν σπιτι και ετοιμαζα κατι πολυ λιγα πραγματα που θα επαιρνα μαζι μου στο στρατο,καθως τοτε δεν επιτρεπονταν και πολλα πολλα...
Ειχα τελειωσει με τις μικρες αποσκευες μου,σκεφτομουνα οτι το τρενο εφευγε στις 00.30...
Και καπου εκει αφου μπορεσε και "ξεκολλησε" το μυαλο μου στα του στρατου,
ειχε ερθει η ωρα να κανω κατι αλλο,που θεωρουσα πιο σημαντικο!!!!
Να ανοιξω τη ντουλαπα μου και να φορεσω μια μπλουζα του Αρη!!!
Οχι δε θα "παρουσιαζομουν" ντυμενος στα κιτρινα....
Ειχε φτασει η ωρα να ξεκινησω για το θρυλικο Παλε,οπου ο Αυτοκρατορας Αρης θα εδινε τη πρωτη του "μαχη" για την κατακτηση του κυπελλου Κοrac απεναντι στην Τουρκικη Τοφας.
Ειχα φτασει,συναντησα τα αδερφια μου....
Μπηκα στο Παλε,η ατμοσφαιρα ηταν εκρηκτικη!!!!
Εβραζε ο τοπος στη κυριολεξια!!!
Ημουν στο δικο μου μαγικο κοσμο....
Τι και αν 3 ωρες μετα ταξιδευα για να παω φανταρος....
Η ωρα περνουσε και το αποτελεσμα καθε αλλο παρα θετικο ηταν....
Ο ηλεκτρονικος πινακας του Παλε με το σφυριγμα της ληξης "εγραψε" 11 ποντους υπερ της Τοφας...66-77...
Εφυγα πικραμενος απο το γηπεδο!!!
Ηταν μια απο τις χειροτερες μερες της ζωης μου!!!
Το αποτελεσμα και η σκεψη της απωλειας του Κυπελλου περιπλανιοταν στο μυαλο μου!!!
Και μεσα σε ολα αυτα ειχα να παω και απο το σπιτι να παρω τα πραγματα και επειτα το τρενο.....
Το τρενο ξεκινησε στις 00.30 και βρισκομουν μεσα σε ενα αγνωστο και κρυο περιβαλλον....
Απο την "λαβα" του Παλε στη "παγωμαρα" ενος βαγονιου....
Παρουσιαστηκα την επομενη μερα....
Η πικρα μου και η δυστηχια μου κρατησαν ολο και ολο μια βδομαδα....
Ο Αυτοκρατορας Αρης στις 3 Απριλιου κατακτουσε μεσα στη Τουρκια το κυπελλο Κοrac υπερκαλυπτοντας τη διαφορα του πρωτου παιχνιδιου!!!....70-88 
Νωριτερα ενας αξιωματικος ειχε δωσει την αδεια σε οσους ειναι απο Θεσσαλονικη να παρακολουθησουν αν θελουν τον δευτερο τελικο...
Με τη ληξη του παιχνιδιου,βγηκα εξω απο το ΚΨΜ ανακουφισμενος!!!
Μαζι με 30 αδερφια χοροπησουσαμε σαν τρελοι!!!!
Ειχαμε φτιαξει τη δικη μας κερκιδα στο στρατοπεδο...!!!!
Μια βδομαδα φανταρος,"αορκιστος",ειχε φυγει απο πανω μου ολη η στεναχωρια,ολη η πικρα!!!!
Τι και αν ειχα μπροστα μου 17 μηνες και 23 μερες στρατιωτικης θητειας!!!
Ο Αρης της καρδιας μου,μου εκανε τη θητεια πιο ευχαριστη!!!!
Απολυθηκα στις 27 Σεπτεμβριου του 1998,γεματο 18μηνο δηλαδη....
Ο Αρης της καρδιας μου ειναι η αιτια που θυμαμαι ολες αυτες τις ημερομηνιες!!!

Η συνθεση της ομαδας εκεινης που εκανε περηφανη ολη την Ελλαδα!!!
Προπονητης : Λευτερης Σουμποτιτς
Σιουτης 12,Μπονι 20,Σακλεφορντ 5,Λιαδελης 15,Σταυρακοπουλος 5,Ορτιθ 25,Αγγελιδης 6

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger