Σούλης : «Δε σέβονται 1 εκατομμύριο κόσμο»

Τι να πει και τι να δηλώσει ο πρπονητής του ΑΡΗ κ.Σούλης Παπαδόπουλος μετά τη «σφαγή» στον Πλατανιά... 
Δε σέβονται 1 εκατομμύριο κόσμο είπε χαρακτηριστικά. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις τoυ: 

«Σήμερα όλοι είδατε το πώς κρίθηκε το αποτέλεσμα. Εγώ μπορεί να ήμουν μακριά από τη φάση αλλά ακόμη και από εκεί που ήμουν είδα ότι η μπάλα δεν πέρασε την γραμμή.
Ρωτήσαμε πολλές φορές τον Διούδη και ο παίκτης μου μας είπε με κάθε ειλικρίνεια πως η μπάλα δεν πέρασε την γραμμή 100%. Μεγαλύτερη απόδειξη ότι η μπάλα δεν πέρασε τη γραμμή η συμπεριφορά των παικτών του Πλατανιά που ενώ ο βοηθός έδειξε σέντρα αυτοί δεν πίστεψαν ότι μπορεί να υποδείχθηκε γκολ και συνέχιζαν τη φάση όλοι τους. Απόρησαν και αυτοί με την απόφαση. Πρώτη φορά τόσα χρόνια στην καριέρα μου έχω δει κάτι ανάλογο στο ποδόσφαιρο.

Άντε εμένα που μπορεί να είμαι μικρός ή μεγάλος προπονητής καλώς ή κακώς δεν με σέβονται, ένα εκατομμύριο κόσμο που γιορτάζει τα 100 χρόνια ιστορίας της ομάδας του δεν τον σέβονται καθόλου; Και δεν μιλάω μόνο για σήμερα. Είδατε τι έγινε την προηγούμενη αγωνιστική με τη Βέροια, τι έγινε με τα Γιάννινα, με την Καλλονή.

Ακόμη και για τις δύο αποβολές πιστεύω τους παίκτες μου, οι οποίοι μου είπαν ότι και δεν χτύπησαν τον βοηθό. Τώρα έχω καταλάβει το πόσο μεγάλο επίτευγμα ήταν το περσινό. Αν δεν γινόταν αυτή η φάση να είστε σίγουροι πως θα κερδίζαμε και θα είχαμε σωθεί σήμερα. Ακόμη και τώρα μπορεί να σωθεί η ομάδα. Απομένουν οχτώ παιχνίδια και όλα γίνονται. Θα παλέψουμε με ότι δυνάμεις μας έχουν απομείνει».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger