«Απόψε έζησα την απόλυτη ξεφτίλα»

Η συγκλονιστική κατάθεση ψυχής ενός οπαδού του ΑΡΗ που βίωσε στο πετσί του την απόλυτη ξεφτίλα στο κλειστό "Δύο Αοράκια"...

«Απόψε έζησα την απόλυτη ξεφτίλα. Έτσι δεν έχω νιώσει ούτε στο ΟΑΚΑ ούτε στο Καυτατζόγλειο. Δεν ειναι κακό να πιστεύεις, ειναι όμως πολύ κακό να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.
Δεν με νοιάζει ο χαμένος τίτλος, δεν με νοιάζει το ημίχρονο που ποτέ δεν μπήκε ο ΑΡΗΣ απο τα αποδυτήρια. Με νοιάζει που αναγκάστηκα να δω τον τελικό ανάμεσα σε βάζελους συνδεσμίτες που ταξίδεψαν απο την Αθήνα. Με νοιαζει που ερχόταν και με ρωτούσαν αν ειμαι αρειαναρα και όταν τους έλεγα ναι, γελούσαν και μου έλεγαν πού ειναι οι δικοί σου που βγάλατε γλώσσα και δεν εμφανιστήκατε. Με πείραξε που ήρθε ο βάζελος αρχισυνδεσμιτης και μου είπε φιλαράκι βαλε μέσα την κουκούλα γιατι θα σε φάνε. Με πειραξε που απλα καθομουν και εβλεπα ενα κακο θεατράκι. Με πείραξε που με το ξεκίνημα κατάλαβα ότι υπάρχουν 30 ατομα δικοί μου, απεναντι μου. Με πείραξε που με το που εκδηλώθηκαν, έφαγαν ντου. Με πειραξαν που αναγκαστηκα να καθίσω να δω την απονομή τους, πράγμα που δεν έκανα ποτέ στους προηγούμενους χαμένους τελικούς. Με πείραξε που με τη λήξη οι δικοί μου απεναντι έφυγαν και σε 5 λεπτά οι συνδεσμιτες του αντιπάλου που καθόταν διπλα μου είχαν πάει απεναντι και ψαχνανε ατομα, και έριχναν καφέδες και νερα σε κάποιους που φορούσαν κάτι που θύμιζε κιτρινο. Με πειραξε που βούρκωσα όταν στην απονομή γιατι τα μεγαφωνα μιλούσαν για τα περασμένα μεγαλεία του ΑΡΗ.
Αποψε άδειασα όσο ποτέ άλλοτε.
Δεν έχουμε αρειανούς στις διοικήσεις μας. Στερέψαμε. Απο ψυχή. Ως πότε θα τρέχουν οι 30 τρελοι. Ως ποτέ θα μας πουλάνε οι διοικήσεις μας.
Ξεραΐλα».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger