Βαγγέλης Αλεξανδρής : "Ο Αρης είναι ενιαίος"

Ο προπονητής του Άρη Βαγγέλης Αλεξανδρής δήλωσε μετά τον αγώνα

"Ευχαριστώ τον κόσμο γιατί χωρίς τη παρουσία του, θα έλειπε κάτι από τη σημερινή νίκη. Ευχαριστούμε επίσης αυτούς που μας αγαπούν που μας στηρίζουν, δεν μας γκρινιάζουν. Εμένα δεν με πειράζει να με αμφισβητούν γιατί αυτό γίνεται από τότε που ήμουν 17 χρονών. Από τότε όμως είμαι πρωταθλητής. Καταφέραμε να χτίσουμε μια ομάδα μέσα σε έναν μήνα. Και βάλαμε ψηλούς στόχους, έχοντας κατά νου ότι πρέπει να δημιουργήσω πρωταθλητές.
Και αποδεικνύεται όμως ότι όταν προσπαθείς, γίνεσαι καλύτερος.
Προσωπικά ήμουν έφηβος όταν παίχθηκε ο τελικός Αρης-ΠΑΟΚ στο Καυτανζόγλειο, είχα πάει μάλιστα σε εκείνο το παιχνίδι και είχαμε πάρει το Κύπελλο. Από τότε έχω γίνει παππούς και δεν έχω χαρεί άλλη μια επιτυχία με το ποδόσφαιρο.
Ο Αρης είναι ενιαίος, θέλω να έχουν επιτυχίες όλα τα τμήματα αλλά αυτό το τμήμα με τους 21 τίτλους, αξίζει τη σημερινή συμπαράσταση. Χάρηκα και να είναι σίγουρα ο κόσμος ότι θα κάνουμε τα πάντα και πρέπει να μείνει κοντά μας.

Είχαμε άγχος και αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα στο αγωνιστικό κομμάτι. Η Ρουντούπις ήρθε με -2 παίκτες και οι δύο ψηλοί.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παίξει με πολύ ελαφριά σχήματα και με 5αρια που σούταραν τρίποντα. Επρεπε να βρούμε τον τρόπο να τους αντιμετωπίσουμε. Ούτε ο Μπόγρης, ούτε ο Κρούσιτς μπορούσαν να βγάλουν την άμυνα. Παίξαμε με τέσσερις περιφερειακούς. Ο Ταπούτος ήταν σε καταπληκτική βραδιά, αλλά είχαμε μπλοκάρισμα.
Γι' αυτό έβαλα τον Μάλντροου, για το κόψιμο. Σήμερα η τακτική παίχθηκε και κερδίσαμε και είμαι χαρούμενος γι' αυτo.
Θέλω να πω ορισμένα πράγματα για τα ελληνόπουλα. Δεν θέλω να κάνω παράπονα, αλλά αξίζουν άλλης μεταχείρισης.
Δεν γκρινιάζουν, δουλεύουν με τις ώρες στο γήπεδο, είναι οικογενειάρχες, αλλά δεν μπορεί να κάνουν γιορτές, απλήρωτοι.
Υπάρχουν παιδιά που έχουν να πάρουν λεφτά από τον περασμένο Μάρτιο. Εχουν οικογένεια, είναι ντροπή. Δεν πάει άλλο.

Για την επόμενη φάση

Είναι μεγαθήρια αυτές οι ομάδες, αλλά θέλω να τις μελετήσουν οι συνεργάτες μου και μετά να μιλήσω. Δεν θέλω να πω πράγματα που δεν ευσταθούν. Θα απαιτήσω από τους παίκτες μου να πάρουμε τη νίκη και στα τρία παιχνίδια στην έδρα μας.
Τώρα, αν διαπιστώσω ότι μπορούμε το κάτι παραπάνω, αυτό θα σας το πω με το χέρι στη καρδιά. Με αυτή τη συμπαράσταση του κόσμου, θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τη πρόκριση".

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger