Η αγαπημένη των οπαδών της Ντόρτμουντ (vids)

Είναι μόλις 15 ετών (γεν. 18/05/1996) και ήδη έχει κλέψει τις καρδιές των φίλων της Ντόρτμουντ με το ταλέντο της και την εκπληκτική φωνή της.
Ο λόγος για την Jo Marie Dominiak,τη νεαρή οπαδό της Ντόρτμουντ που θεωρείται ανερχόμενο αστέρι στη Γερμανία με έφεση στο τραγούδι και την ηθοποιία.
Συνεργάζεται με τον Μ.Ι.Κ.Ι.,γνωστό ράπερ στη Γερμανία και ήδη τα hit τους ακούγονται ειδικά στο Ντόρτμουντ,καθώς το περιεχόμενο τους έχει να κάνει με την αγαπημένη τους ομάδα.
Η Jo Marie Dominiak έχει τραγουδήσει φυσικά καί τον ύμνο της Ντόρτμουντ στο Signal Iduna Park με ή χωρίς κόσμο.


Ο ύμνος της Ντόρτμουντ 

"Το 1909,ένα αστέρι γεννιέται
Και είδες ένα όμοιο του,
το μόνο που μπορεί να είναι από το Ντόρτμουντ
Αυτό το αστέρι,το οποίο σημαίνει Borussia
λάμπει στο κίτρινο και μαύρο
ως το πιο όμορφο αστέρι από όλα 
του μεγάλου ουρανού
Κοιτάξτε πίσω μέχρι το στερέωμα με το 
αστέρι που όλοι γνωρίζουν
Μπορώ να αισθανθώ τη λαμπρότητα του,
το λέω στον εαυτό μου
Επίσης είναι και δικό σας
Το φώς των αστεριών Borussia μου
λάμπει επάνω μου,μου δείχνει το δρόμο μου,
ανεξάρτητα από το που με οδηγεί
Θα είμαι πάντα μαζί σου"


Απολαύστε την Jo Marie



Και το hit που ακούγεται στο Ντόρτμουντ 

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger