Valentin Marincea : «Πρότυπο μας οι οπαδοί του Άρη» !! (pics)

Μια ακόμα διεθνής αναγνώριση έρχεται για τους οπαδούς του Άρη,αυτή τη φορά από τη Ρουμανία όπως αποκάλυψε το "Pressaris.gr".

H Ρουμανική ιστοσελίδα adevarul.ro φιλοξενεί στο site της τον "ηγέτη" των οπαδών της Ραπίντ ΒουκουρεστίουValentin Marincea,ο οποίος μέσα στις οπαδικές του τοποθετήσεις αναφέρθηκε με εγκωμιαστικά σχόλια για τον κόσμο του Άρη !!

Αξίζει να αναφέρουμε τα κυριότερα σημεία του επικεφαλή των οργανωμένων οπαδών της Ραπίντ (φώτο) :

«Όλο και λιγότερος κόσμος έρχεται στα γήπεδα της Πρέμιερ Λίγκ μας,οι οποίοι κατά μέσο όρο δεν ξεπερνούν τους 10.000 και όταν ξεπερνάμε αυτό το νούμερο γίνεται είδηση στα δελτία !!
Οι περισσότεροι έχουν οικονομικό πρόβλημα και έλλειψη σταθερής εργασίας.
Όταν πήγα για πρώτη φορά στο γήπεδο ήμουν 9 χρονών !!
Μια μέρα,τα μεγαλύτερα αδέρφια μου ξεκινούσαν για μια εκδρομή με το τρένο,ενώ εμένα με είχαν κλειδώσει στο σπίτι.
Όμως βρήκα την ευκαιρία,πήδηξα από το παράθυρο και ανέβηκα μόνος μου στο τρένο...

Πρότυπα μας θεωρούνται οι οπαδοί της Νάπολι από την Ιταλία και του Άρη Θεσσαλονίκης από την Ελλάδα !!
Ο φανατισμός τους αλλά και το γεγονός ότι βρίσκονται συνεχώς στο δρόμο,μετακινούνται και κάνουν ταξίδια για την ομάδα τους είναι κάτι που μου αρέσει πολύ.
Το κόστος και ο μικρός μέσος όρος ηλικίας μας δεν μας επιτρέπουν να έχουμε και 'μεις τόσες πολλές μετακινήσεις όσο των οπαδών του Άρη και της Νάπολι».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger