Oι ευχές του Λιονέλ Μέσι

O κορυφαίος ποδοσφαιριστής του πλανήτη Λιονέλ Μέσι μοίρασε ευχές σε όλο τον κόσμο μέσα στο κλίμα των εορτών.
Σεμνός και ταπεινός στις δηλώσεις του ανέφερε :


«Πριν ξεκινήσουμε, να ευχηθώ με όλη μου την καρδιά καλές γιορτές σε όλους. Εχω λάβει μεγάλη στήριξη και ήρθε η ώρα να ευχαριστήσω όλους  αυτούς τους ανθρώπους που με έχουν κάνει να είμαι χαρούμενος στη Μπάρτσα και τη Βαρκελώνη. Οι περισσότερες στιγμές ήταν καλές, αλλά επίσης είχαμε και κάποιες κακές. Τίποτα δεν ήταν εύκολο. Και οι οπαδοί μας ήταν εκεί πάντα να μας στηρίζουν όταν τους είχαμε περισσότερο ανάγκη και να γιορτάζουν μαζί μας.

Ο κόσμος με ξέρει, γνωρίζει ότι δεν είμαι από αυτούς που θα πουν `θέλω το Πρωτάθλημα, το Τσάμπιονς Λιγκ ή κάποιο άλλο συγκεκριμένο τρόπαιο.
Μου αρέσει το ποδόσφαιρο, είμαι χαρούμενος στο σύλλογο και το μόνο που πραγματικά μπορώ να υποσχεθώ είναι η μάχη για περισσότερους τίτλους.
Δεν με ενδιαφέρει για τους άλλους, γιατί όποτε παίζουμε εγώ και οι συμπαίκτες μου το κάνουμε για να κερδίσουμε».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger