Παναγούλιας : «Ο Άρης είναι η ομάδα μου»

Συνέντευξη παραχώρησε ο Αλκέτας Παναγούλιας στο novasports.gr μιλώντας για τον Άρη της καρδιάς του.
Αναφορικά δήλωσε :

«Ο Άρης είναι η ομάδα μου. Ήταν δύσκολα χρόνια τότε. Το ποδόσφαιρο ήταν απλά ένα παιχνίδι, μια διέξοδος από τα προβλήματα που απασχολούσαν τον καθένα μας και κανείς δεν τολμούσε να το δει πέρα απ` αυτό. Εγώ είχα πάει στον Άρη πριν από το 1951, απλά εκείνο το διάστημα άρχισα να παίζω στην πρώτη ομάδα και αντιλαμβάνεστε τα συναισθήματά μου. Ε, κάπως έτσι τα πράγματα πήραν το δρόμο τους».


Για το αν παρακολουθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο
«Ναι, βλέπω κάποιους αγώνες και ξέρεις κάτι; Στενοχωριέμαι, βλέποντας τόσους πολλούς ξένους στις ελληνικές ομάδες. 
Για ποιο λόγο γίνεται αυτό; Εγώ θέλω να βλέπω έλληνες να αγωνίζονται, διότι μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει πρόοδος στο άθλημα. Φέρνοντας τόσους πολλούς ξένους τι φαντάζεται ότι κερδίζει κανείς; Απολύτως τίποτα».


Για τον φετινό Άρη
«Τελευταία φορά τον είδα με τον ΟΦΗ. Ξέρεις δεν περίμενα πως για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θα είναι τόσο χαμηλά στη βαθμολογία, όμως βάση αυτών που είδα στο ματς της Κρήτης, πιστεύω ότι μπορεί να βελτιωθεί.


Για την ενέργεια του Καστίγιο στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό 
«Δεν είναι ωραία πράγματα αυτά»...


Για την Εθνική ομάδα
«Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί η εθνική έχει βρει το δρόμο της. Δεν λείπει, πλέον, από καμία μεγάλη διοργάνωση και αυτό είναι πολύ σημαντικό για το ποδόσφαιρό μας. Δείχνει πρόοδο. Και δείχνει ότι οι έλληνες όταν θέλουν, μπορούν να καταφέρουν πολλά».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger