Φερέρ : «Ελκυστική ομάδα με χαμηλό κόστος»

Ο Μανέλ Φερέρ επιστρέφει… στον Άρη και στόχος του είναι να βοηθήσει στη δημιουργία μιας ομάδας με χαμηλό κόστος αλλά με υψηλούς στόχους στη Σούπερ Λίγκα. 
Αυτό έκανε γνωστό ο Ισπανός ατζέντης μιλώντας στην ιστοσελίδα “allaboutaris”, δηλώνοντας χαρούμενος για τη νέα συνεργασία του και θέτοντας στόχο αρχικά την οικονομική εξυγίανση της ΠΑΕ. 

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ και πάλι με τον ΑΡΗ. Εχω πολλούς φίλους στην ομάδα με τους οποίος μιλάω συχνά και έρχομαι με σκοπό να βοηθήσω από την πλευρά μου για να δημιουργήσουμε κάτι καλό», ήταν τα πρώτα λόγια του Ισπανού ατζέντη, ο οποίος σχολίασε: 

«Πιστεύω ότι υπάρχει διάθεση από όλες τις πλευρές για να έχουμε μία καλή συνεργασία και να κάνουμε το καλύτερο ο καθένας από το πόστο του. Όλοι μαζί να βοηθήσουμε τον Άρη να γίνει ανταγωνιστικός. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει Άρης. Δεν θέλω να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή». 

Ο Φερέρ έδειξε να είναι γνώστης της κατάστασης που επικρατεί στην ομάδα: «Καταρχήν δεν σταμάτησα ποτέ να ενδιαφέρομαι για τον Άρη. Εχω δεθεί με την ομάδα και με τους ανθρώπους της. Εχω τακτική επικοινωνία με τον Γιάννη Κόντη και μου έχει πει κάποια πράγματα. Θα δούμε τα δεδομένα και βάση αυτών θα πορευτούμε. Θα έρθω σύντομα στη Θεσσαλονίκη για να βάλουμε κάτω τα πράγματα και να πάρουμε αποφάσεις», υποστήριξε. 

«Φυσικά. Είμαι ενήμερος για την κατάσταση στην Ελλάδα γενικότερα και στο ποδόσφαιρο», τόνισε ο Ισπανός ατζέντης και συνέχισε: «Ο Άρης πρέπει να εξυγιανθεί πρώτα οικονομικά κι αυτό είναι πάνω απ’ όλα. Θα γίνουν συνετές κινήσεις. Εξυπνες κινήσεις, θα έλεγα. Όπως για παράδειγμα ήταν οι περιπτώσεις του Κάλβο, του Κόκε, του Παλαθουέλος και άλλων παικτών που είχαν έρθει τότε στον Άρη. Ξέρουμε τη συνταγή. Θα προσπαθήσουμε να φέρουμε παίκτες χαμηλού κόστους αλλά υψηλής ποιότητας. Αν ξέρεις την αγορά υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις και θα κάνουμε το καλύτερο», κατέληξε.

πηγή : sport-fm.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger