Γρηγοριάδης : «Είναι ένα μετάλλιο που πραγματικά μου δίνει δύναμη»

Ο Άρης Γρηγοριάδης εξομολογείται στη SportDay τις δυσκολίες και τα εμπόδια που κλήθηκε να ξεπεράσει για να φτάσει στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου.
«Δεν έχω ξαναπεράσει κάτι τέτοιο. Είναι η πιο δύσκολη χρονιά, όσον αφορά την προετοιμασία μου, στην καριέρα μου. Μόνο προβλήματα υπήρχαν», τόνισε ο Έλληνας πρωταθλητής που ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου στα 100 μέτρα ύπτιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης

«Είναι ένα μετάλλιο που πραγματικά μου δίνει δύναμη», πρόσθεσε.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Άρης Γρηγοριάδης στη SportDay

Για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στα 100 μέτρα ύπτιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης

«Δεν έχω ξαναπεράσει κάτι τέτοιο. Είναι η πιο δύσκολη χρονιά, όσον αφορά την προετοιμασία μου, στην καριέρα μου. Μόνο προβλήματα υπήρχαν. Ναι, είναι αλήθεια, έκανα προπόνηση μαζί με το κοινό. Αλλά τι να πω; Πάλι καλά που με δέχονταν οι υπεύθυνοι των κολυμβητηριών που έκανα προπόνηση και τους ευχαριστώ πολύ. Με βοήθησαν».

Για τα τεχνικά σημεία στις κούρσες που έκανε στα 100 μ. ύπτιο

«Έκανα την καλύτερη εκκίνηση που θα μπορούσα να κάνω. Και όχι μόνο. Γύρισα πρώτος και στη συνέχεια, αν και με πίεσε ο Μέεβ, κατάφερα και τερμάτισα πρώτος. Πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η τακτική μας στις δύο προηγούμενες κούρσες. Στα προκριματικά και στον ημιτελικό. Εκανα κατά βάση συντηρητικές κούρσες, με αποτέλεσμα να έχω δυνάμεις σε όλο το διάστημα του τελικού».

Για την προετοιμασία κατά την οποία πέρασε από τα κολυμβητήρια της Τούμπας, του Πανοράματος, της Καλαμαριάς, της Πτολεμαΐδας, της Νάουσας και της Κύπρου

«Πηγαίναμε από κολυμβητήριο σε κολυμβητήριο. Μέχρι και στην Κύπρο πήγαμε. Πάλι καλά. Τα προβλήματα ήταν πολλά στην προετοιμασία μου και δεν αναφέρομαι στα κολυμβητήρια. Το ξαναλέω, πάλι καλά που βρέθηκαν και αυτά και κάναμε προπόνηση».

Για την ψυχολογία του εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου

«Είχα θέληση για το χρυσό. Το ήθελα όσο τίποτε άλλο. Είναι ένα μετάλλιο που πραγματικά μου δίνει δύναμη».

πηγή : sday.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger