Αλεξανδρής : «Με τους Αμερικάνους θα διεκδικούσαμε τη 3η θέση»

Την πεποίθησή του ότι αν ο Άρης έπαιζε με τους Κόλιμον, Σάιμον, Άουτερμπριτζ θα είχε ομάδα που θα χτυπούσε την τρίτη θέση επανέλαβε ο Βαγγέλης Αλεξανδρής. 
Ο πρώην κόουτς των «κιτρίνων» παραχώρησε συνέντευξη στο ράδιο «Παρατηρητής» της Κομοτηνής και είπε:

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ: «Εγώ έκανα έναν απίστευτο σχεδιασμό το καλοκαίρι και δεν πήγα ούτε διακοπές. Μάλιστα πήρα και τους 3 Αμερικάνους που είχα επιλέξει αρχικά, με 117 χιλιάδες δολάρια! Είχα κάνει μια ομαδάρα, την οποία όμως δεν ευτύχησα να κοουτσάρω ούτε σε ένα επίσημο παιχνίδι. Από τα φιλικά όλα έδειχναν πως ο Άρης θα μπορούσε να είναι πρωταγωνιστής και να διεκδικήσει μέχρι και την 3η θέση στο πρωτάθλημα. Είπα τότε πως αν έχουμε στη διάθεσή μας τους Αμερικάνους μπορούμε να φτάσουμε στην 3η θέση, αν όμως δεν τους έχουμε, γιατί εγώ πήρα Αμερικάνους όχι μόνος μου αλλά από τη στιγμή που μου έδωσε την έγκριση η διοίκηση, η ομάδα θα έχει σαν στόχο την παραμονή.

Και έχω επιβεβαιωθεί πλήρως, χωρίς να το επιζητώ φυσικά, απλά εξαρχής είχα ενημερώσει σχετικά τους φιλάθλους του Άρη. Δεν μπορείς να παίξεις στο πρωτάθλημα μόνο με Έλληνες παίκτες, όσο καλοί κι αν είναι. Στηρίζω όλα αυτά τα παιδιά που είναι στην ομάδα, γιατί εγώ τους επέλεξα, αλλά δεν μπορούν να είναι πρωταγωνιστές χωρίς τους υπόλοιπους παίκτες, όπως είχα σχεδιάσει την ομάδα το καλοκαίρι».

ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλο αυτό. Ακόμα και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, πίνω καφέ με έναν φίλο και θαυμαστή, με τον οποίο γνωριστήκαμε μέσω της ομάδας. Είμαι άνθρωπος που δε θέλω να οξύνω καταστάσεις. Είναι συγκινητικό το πόσο πιστεύει ο κόσμος του Άρη σε εμένα και το πόσο με στηρίζει. Προς το παρόν δε θέλω να μιλήσω για ό,τι έγινε, κρατάω το στόμα μου κλειστό. Νιώθω όμως μια μεγάλη ικανοποίηση από την αγάπη που εισπράττω από τον κόσμο και το γεγονός αυτό μειώνει κάπως τη στεναχώρια που αισθάνομαι από τη στιγμή που ανακοινώθηκε πως δε θα συνεχίσω στον Άρη».

ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ: «Αυτήν την περίοδο νιώθω σαν …τίγρης στο κλουβί! Όταν είσαι άνθρωπος της δράσης και εκ των πραγμάτων μένεις σε αδράνεια, αυτό είναι κάτι που σε ενοχλεί, γι” αυτό και λέω πως νιώθω κάπως περίεργα. Προσπαθώ να εκμεταλλευτώ δημιουργικά το χρόνο που έχω στη διάθεσή μου. Βάζω σε μια τάξη το μεγάλο και πλούσιο αρχείο που έχω, γιατί έχω διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου για αργότερα και παράλληλα παρακολουθώ με πολύ μεγαλύτερη προσοχή πράγματα που αφορούν τη δουλειά μου, παιχνίδια, ομάδες, γιατί έχω και περισσότερο χρόνο πλέον».

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΟΟΥΤΣΆΡΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ: «Αυτό δεν εξαρτάται μόνο από εμένα. Σίγουρα είχα κάποιες προτάσεις, αλλά δεν ήθελα να πάω σε κάποιες ομάδες που με κάλεσαν. Κάποιες άλλες ομάδες δε διάλεξαν εμένα, αλλά κάποιους άλλους προπονητές. Σε αυτή τη στιγμή χρειάζεται υπομονή από την πλευρά μου, ώστε να κάνω μια σωστή επιλογή. Ευκαιρίες πάντοτε παρουσιάζονται».
basketplus.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger