Αλκαράθ : "Συγχαρητήρια στους παίκτες μου"

Ρεαλιστής εμφανίστηκε ο Λούκας Αλκαράθ στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι. Ο ισπανός προπονητής έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του και αναφέρθηκε στη διαφορετική φιλοσοφία που θα επιδιώξει να περάσει στους παίκτες του.
"Ηταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι κι ενώ η ομάδα μας δεν ήταν στη καλύτερη δυνατή κατάσταση. Είχαμε απουσίες ιδιαίτερα σημαντικές με τον Αγκάνθο και τον Βελλίδη.

Παρόλα αυτά η ομάδα κέρδισε έναν σημαντικό βαθμό σε μια έδρα όπου ο αντίπαλος είχε κερδίσει όλα τα παιχνίδια. Θα συγχαρώ τους παίκτες μου που έδωσαν μεγάλη μάχη, αλλά τους υπενθυμίζω ότι παραμένουμε σε δύσκολη θέση.

Το παιχνίδι έτσι όπως εξελίχθηκε θα μπορούσαμε να το είχαμε κερδίσει, αλλά και να το είχαμε χάσει. Πρέπει όμως να συγχαρώ τους παίκτες μου γιατί έδειξαν τη δουλειά που κάναμε στη διάρκεια της εβδομάδας.

Πρέπει να δώσουμε στην ομάδα επιπλέον χρόνο", είπε αρχικά και ρωτήθηκε για τις εντυπώσεις του από την ομάδα: "Είναι δύσκολο να κάνω τη δουλειά που θα ήθελα γιατί δεν έχουμε τόσο πολύ χρόνο στη διάθεσή μου.

Θα προσπαθήσω να περάσω τη δική μου διαφορετική φιλοσοφία. Εχω δει πολλά παιχνίδια και τσεκάρω και τις υπόλοιπες ομάδες και είμαι αποφασισμένος να δουλέψω σκληρά με τους παίκτες μου για να τα καταφέρουμε".

Ρωτήθηκε για τη φάση του πέναλτι υπέρ του Αστέρα Τρίπολης. "Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να καταθέσω ξεκάθαρη άποψη για τη φάση, αν ήταν πέναλτι ή αν έπρεπε να δώσει κόκκινη κάρτα".

sport.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger