Κατσαβάκης: «Έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά»

Αισιόδοξος ότι το πρώτο τρίποντο της σεζόν για τον Άρη μπορεί να έρθει απέναντι στην επίσης νεανική ΑΕΚ, στο ΟΑΚΑ (16/9, 20:30), εμφανίστηκε ο Μάκης Κατσαβάκης.

«Εύχομαι να γίνει ένα καλό παιχνίδι. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά», ανέφερε, μεταξύ άλλων, παραμονή του ματς ο τεχνικός των «κίτρινων».



Αναλυτικά, όσα είπε:


«Με δεδομένο ότι όλα πήγαν καλά και θα έχουμε όλους τους ποδοσφαιριστές στη διάθεσή μας, στο παιχνίδι με την Α.Ε.Κ. θα προσπαθήσουμε να επεκτείνουμε το καλό αγωνιστικό πρόσωπο που παρουσιάσαμε στον προηγούμενο αγώνα με τον Ο.Φ.Η. και αυτήν την φορά να το συνδυάσουμε με την κατάκτηση του θετικού αποτελέσματος. Αντιμετωπίζουμε μια ομάδα, η οποία, όπως κι εμείς, προσπαθεί να “χτιστεί” ουσιαστικά από το μηδέν.


Εύχομαι να γίνει ένα καλό παιχνίδι. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Τα παιδιά μέρα με τη μέρα δένονται όλο και περισσότερο και είναι θέμα χρόνου να δείξουν τις πραγματικές τους δυνατότητες και μαζί να έρθουν και οι νίκες. Μακάρι αυτό να ξεκινήσει από την Κυριακή».

sport-fm.gr 

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger