Μάτος: «Θα βοηθήσει τον Άρη o Κοέλιο»

Βέβαιος πως o Nούνο Κοέλιο θα βοηθήσει τον Άρη εμφανίστηκε ο Λουίζ Νόρτον ντε Μάτος. 

Tο μέλος του τεχνικού τιμ της Μπενφίκα δεν βλέπει το αυριανό φιλικό ως ένα ακόμη ματς, αλλά περιμένει να επαληθευτούν τα καλά λόγια που έχει ακούσει για την ατμόσφαιρα που δημιουργείται στο «Κλεάνθης Βικελίδης». 
 
«Θέλω να είμαι ειλικρινής, αυτή την στιγμή δεν γνωρίζω πολλά σε σχέση με το ρόστερ του Άρη. Έχω όμως γνώση για το ελληνικό ποδόσφαιρο που έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με την τεχνική κατάρτιση. Παράλληλα συζητώ συχνά με ένα πολύ καλό μου φίλο τον Φερνάντο Σάντος για το ελληνικό ποδόσφαιρο το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται μετά το 2004. Δεν έχω εικόνα του Άρη σήμερα, αλλά παλαιότερα τον έχω παρακολουθήσει. Ελπίζω αύριο να γίνει ένα πολύ καλό παιχνίδι, έχω δει την ατμόσφαιρα στο γήπεδο σε άλλα παιχνίδια και ελπίζω να την ζήσουμε με γεμάτες κερκίδες και άπαντες να το ευχαριστηθούμε». 
 
Ο Άρης απέκτησε με την μορφή δανεισμού από την Μπενφίκα τον Νούνο Κοέλιο: «Είναι ένας πολύ καλός παίκτης, έκανε σωστή επιλογή που ήρθε σε μία ομάδα όπως ο Άρης. Έχει πολύ καλή τεχνική κατάρτιση και θα βοηθήσει τον Άρη. Παράλληλα όμως θα έχει την ευκαιρία να πάρει πολλές εμπειρίες. Ανήκει στην Μπενφίκα, τον παρακολουθούμε στενά και πιστεύουμε ότι θα επιστρέψει στην Μπενφίκα με πολλές εμπειρίες». 
 
Τους ποδοσφαιριστές της Μπενφίκα εκπροσώπησε ο Κλαούντιο Κορέα: «Θεωρώ ότι αυτό το παιχνίδι μπορεί να μας προσφέρει πολλά και να βοηθήσει και τις δυο πλευρές, καθώς είμαστε στην αρχή της σεζόν και ψάχνουμε να βρούμε αγωνιστικό ρυθμό. Έχουμε ακούσει για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο και ανυπομονώ για το παιχνίδι σε ένα γεμάτο γήπεδο».
sday.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger