Αγκάνθο: «H δουλειά μου είναι να σκοράρω»

Ο Νταβίντ Αγκάνθο μίλησε αμέσως μετά την λήξη της αναμέτρησης με την ΑΕΚ και δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενος από το γκολ που πέτυχε.

Ο επιθετικός των Θεσσαλονικιών αναφέρθηκε και στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και στους λόγους που προτίμησε να έρθει στην χώρα μας.

«Είμαι αρκετά χαρούμενος για το γκολ μου και το ξεκίνημα της εμπειρίας μου στην Ελλάδα. Έχουμε περισσότερο θέαμα να προσφέρουμε στο μέλλον.

Αν μείνουμε συγκεντρωμένοι θα τα δείξουμε όλα αυτά. Ήρθα για να δουλέψω και η δουλειά μου είναι να σκοράρω. Ελπίζω να έρθουν και άλλα γκολ.

Η πρώτη μου εμπειρία στην Ελλάδα ήταν πολύ θετική. Η Ελλάδα είναι μία χώρα που προσφέρεται για αυτό. Είναι ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα».
woop.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger