O Μάριο Μπόνι στη Θεσσαλονίκη!

Ο Μάριο Μπόνι έχει χαρακτηριστεί από τους φίλους του Άρη ως τρελός Ιταλός…Στα 49 του παραμένει ακμαίος και  μπασκετικός όσο ποτέ… 
Ο τρελο-ιταλός ήρθε αποφασισμένος στη Θεσσαλονίκη για το σπουδαίο φιλικό… Τι να πω για αυτήν την πόλη. Θα μπορούσα να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον Άρη και  τη σχέση που έχω με τους φιλάθλους. Έζησα σπουδαίες στιγμές και  θα μπορούσα να ξανάρθω» είπε αρχικά.
Με πτήση από το Μιλάνο στη Θεσσαλονίκη έφτασε πριν από λίγο. «Μόλις πέρσι σταμάτησα να παίζω, οπότε και συμπλήρωσα 31 χρόνια σαν παίκτης. Εργάζομαι στο SKY SPORTS της Ιταλίας και μιλάω με ανθρώπους όπως ο Μεσίνα, ο Σκαριόλο και άλλοι Ιταλοί. 
Η Ελλάδα ήταν πάντοτε για μένα αγαπημένος προορισμός. Λατρεύω την νυχτερινή Θεσσαλονίκη, αλλά τις γυναίκες αυτής της πόλης. Είμαι σε μια ομάδα στην Ιταλίαμένω στηνΠιατσέντζα και προσπαθώ να την βοηθήσω. Η Ιταλία έχει πολλά κοινά με την Ελλάδα. Μιλήσαμε με τον Κολντεμπέλα και συμφωνήσαμε ότι θέλουμε να έρθουμε και οι δύο. Θέλω να δω γεμάτο το Αλεξάνδρειο και ας μην είναι μόνο για τον Άρη. 
Δεν έχω ξεχάσει τον παλμό της κερκίδας και κρίμα που θα μείνω μόνο για τρεις μέρες».
‘Οσο για το μπάσκετ. «Έχουμε ζήσει σπουδαίες στιγμές με τον Άρη, αλλά ξέρω ότι έχει προβλήματα. Θα ήθελα να δουλέψω κάποια στιγμή σε αυτήν την ομάδα, γιατί  όχι και σαν προπονητής. Αρκεί να μου γίνει κάποια σοβαρή πρόταση. 
Οι ομάδες πρέπει να έχουν ανθρώπους που νοιάζονται για αυτές».
basketplus.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger