Οι φίλαθλοι παραπλανήθηκαν από την κενοδοξία των δημοσιογράφων και την επιλογή τους να ωραιοποιήσουν τα προβλήματα της ομάδας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Οι κύριοι άξονες της προπαγάνδας ήταν τρεις:
Η ομάδα χτίστηκε με ερασιτεχνικό προγραμματισμό που αποκρύφτηκε εντέχνως με επικοινωνιακά τρικ. Η διοίκηση δεν προέβη σε ουσιώδεις μετεγγραφές και άφησε την ομάδα γυμνή να κυνηγάει ένα θεωρητικό στόχο που δεν είχε ρεαλιστικές πιθανότητες επίτευξης. Το roster αποδυναμώθηκε από την αποχώρηση παικτών όπως οι Χαβίτο-Κόκε-Νάφτι και το κενό δεν αναπληρώθηκε ποτέ, με την ευλογία των δημοσιογράφων που ωραιοποιούσαν τη δυναμικότητα του αγωνιστικού τμήματος.
Ο Τσιώλης ήταν το «προπαγανδιστικό στοίχημα» της διοίκησης, που αγωνιζόταν να αποδείξει στους φιλάθλους πως είναι καταλληλότερος για τον Άρη από τον….γεροξεκούτη Κούπερ. Η επικοινωνιακή μάχη είχε επιτυχημένη έκβαση και η πλειοψηφία των Αριανών πείστηκε ότι ο “Mr πέντε στα πέντε” είναι ο μάγος που θα μεταμορφώσει τον βάτραχο σε πρίγκιπα.
Η νωπή λαϊκή ετυμηγορία έδωσε το δικαίωμα στη διοίκηση της ΠΑΕ να συνεχίσει να αποκρύπτει τα οικονομικά ανοίγματα και να υπόσχεται μη υλοποιήσιμες κινήσεις. Οι φίλαθλοι εξαπατήθηκαν από την πόλωση με το «ψηφοδέλτιο Σκόρδα» και δεν ενημερώθηκαν για τα χρέη της ομάδας, τις εκκρεμείς προσφυγές των πρώην ποδοσφαιριστών και την κακοδιαχείριση. Φυσικά, δεν αναφέρθηκαν πουθενά τα πρόστιμα του ΣΔΟΕ σε χορηγούς της ομάδας για «εικονικά τιμολόγια» και δεν υπογράμμισε κανένας το πρόβλημα βιωσιμότητας.
Ό,τι χτίζεται με ψέματα καταρρίπτεται σαν χάρτινος πύργος. Δεν είναι, επομένως, τυχαία η κατάληξη του καλοκαιρινού παραμυθιού. Ο κόσμος του Άρη έχει εθιστεί στο ψέμμα από το καλοκαίρι του 2006 και τις παληνωδίες του φιλικού με τη Λιβόρνο. Έκτοτε, πορεύτηκε χωρίς πλάνο και θέρισε αυτό που έσπειρε…Κρίνεται, επομένως, σκόπιμο να αλλάξει ρότα το σωματείο και να προγραμματίσει επιτέλους το μέλλον του με σοβαρότητα και ειλικρίνια προς τον κόσμο.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου