Xριστέ μου !!

Χριστέ μου, φώτισε τα σκοτάδια της ζωής μου, πάρε με στην αγκαλιά σου να νιώσω την ζεστασιά και την αγάπη Σου. 
Δίδαξε μου από την αρχή την Αγάπη, την Ταπείνωση, την Πραότητα, την Υπομονή, την Μακροθυμία. 
Σβήσε όσα έχω κάνει χωρίς εσένα, σβήσε την προηγούμενη ζωή μου και φτιάξε με όπως θέλεις ΕΣΥ από την αρχή. 
Οδήγησε τα πόδια μου στο δρόμο σου. Οδήγησε το νου μου σε αγαθούς και θείους λογισμούς. Οδήγησε τα λόγια μου στην Αγάπη Σου. 
Κλείσε μου το στόμα στα περιττά λόγια και στην κατάκριση και μάθε με να μιλώ με την ψυχή μου. Μάθε με να προσεύχομαι και να στρέφω το βλέμμα μου στον ουρανό Σου. Μάθε με να απλώνω τα χέρια μου σε όσους χρειάζονται βοήθεια. Μάθε με να πονώ για τον άρρωστο και τον αδικημένο. Μάθε με να σωπαίνω. Μάθε με να είμαι ταπεινός στα λόγια και στα έργα. Μάθε με να ΑΓΑΠΩ! 
Σε Εσένα εμπιστεύομαι τη ζωή μου. Εγώ έχω απογοητευθεί από τα λάθη και τα πάθη μου. Εγώ επιθυμώ το μάταιο και το φθαρτό. Εγώ απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου. Τα δοκίμασα όλα και με πόνεσαν, με πλήγωσαν, με μπέρδεψαν, μου θόλωσαν το νου. . . 
Μόνο ΕΣΥ μπορείς να με αλλάξεις. Θα με βοηθήσεις ; 

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger