Aλεξιάδης : «Ο Άρης είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας»

Τα χρόνια μπορεί να έχουν περάσει, όμως η καρδιά του Αλέκου Αλεξιάδη δεν έχει σταματήσει να χτυπάει για τον αγαπημένο του Αρη. 
Στις δύσκολες αυτές στιγμές που περνάει η ομάδα της οποίας τίμησε τη φανέλα, ο μεγάλος παλαίμαχος άσος των «κίτρινων» δηλώνει «παρών» και θέτει εαυτόν στη διάθεση της νέας διοίκησης.

Οπως, άλλωστε, εξηγεί ο ίδιος στο «Goal», ένα από τα μέλη του νέου σχήματος, ο Αλέκος Κατσιαούνης, είναι δικό του ποδοσφαιρικό «παιδί», καθώς αυτός ήταν που τον προώθησε στην πρώτη ομάδα:


«Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, μπορεί να μην είμαι μέσα στα γραφεία, αλλά μαθαίνω τι γίνεται. Ο Λαμπριάκος, ο Κατσιαούνης και τα άλλα παιδιά έβαλαν τα στήθη τους μπροστά σε αυτές τις δύσκολες στιγμές και όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να τους βοηθήσουμε, με πρώτον εμένα. 
Είμαι στη διάθεσή τους για ό,τι χρειαστούν. Ποτέ εξάλλου δεν μπορώ να πω όχι στον Αρη. Καλώ όλον τον κόσμο να πάει και να πάρει εισιτήριο διαρκείας και να στηρίξει την ομάδα μας. Τη ζωή μας. Εχουμε φτύσει αίμα για να φτιάξουμε τον Αρη τεράστιο και δεν θα αφήσουμε κανένα να τον καταστρέψει.
Τον Αλέκο (σ.σ. Κατσιαούνη) τον ξέρω από μικρό παιδί, ήμουν προπονητής του στη δεύτερη ομάδα και πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει. Το ίδιο ισχύει και για τον Λαμπριάκο, έχω μιλήσει μαζί του και ξέρω πόσο αρειανός είναι. 
Ο κόσμος του Αρη δεν θα αφήσει μόνη την ομάδα του, δεν το έκανε ποτέ και δεν θα το πράξει και τώρα. Οσο ζω δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ τον Αρη να γίνει ''ομαδούλα'', θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να το αποτρέψω. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας, αυτό έμαθα από μικρός και αυτό ισχύει και τώρα, όσο δύσκολα και να είναι τα πράγματα».
πηγή : sentragoal.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger