Γιαννιώτας: «Έχω δεθεί με τον Άρη και τον κόσμο του»

Δεν πρόκειται να... πουλήσει τον Άρη ο Γιάννης Γιαννιώτας και να φύγει χωρίς να έχει κάποιο οικονομικό όφελος η ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Αυτό είπε μεταξύ άλλων ο μεσοεπιθετικός του Άρη σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Super Aris». Χαρακτηριστικά, είπε: «Αν έρθει κάποια στιγμή μια πρόταση από ένα σύλλογο και μου πουν ότι με τα χρήματα που θα εισρεύσουν στα ταμεία του Άρη θα λυθεί το οικονομικό του πρόβλημα, εξασφαλίζοντας παράλληλα και το μέλλον το δικό μου και της οικογένειας μου, τι να κάνω να μην το σκεφτώ; Το μόνο που εύχομαι είναι αυτή η πρόταση να είναι από ομάδα του εξωτερικού.
Έχω δεθεί τόσο πολύ με τον Άρη και τον κόσμο του που δεν μπορώ να φανταστώ, ποτέ, τον εαυτό μου αντίπαλο του. Υπάρχει βέβαια κι ένα δεύτερο σενάριο που, ούτε καν θέλω να το σκέφτομαι, αλλά που δεν παύει να υφίσταται και λέει ότι για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν αρέσω και δεν με θέλει, είτε ο προπονητής, είτε ο Άρης και με ζητάει το Αγρίνιο ή η Νίκη Βόλου. Τι να κάνω να μην πάω και να παρατήσω τη μπάλα;
Όταν είσαι ήδη σε μια μεγάλη ομάδα σαν τον Άρη δεν βλέπω ότι υπάρχει ο οποιοσδήποτε λόγος να σκέφτεσαι να πας οπουδήποτε αλλού. Ευχή μου είναι να μείνουμε όλοι οι πρώην συμπαίκτες της Κ20 και Κ17 και αντί για το κλασικό κύκλο, που κάνουν οι ομάδες, πριν από κάθε ματς, να κάνουμε ότι κάναμε τότε. 
Το λεγόμενο «αβαβα»... Αγκαλιαζόμασταν όλοι μαζί και με τη σειρά, ο ένας μετά τον άλλον, θέλοντας, όχι μόνο, να εμψυχώσουμε τον κάθε συμπαίκτη ξεχωριστά, αλλά και για να φανεί ότι είμαστε δεμένοι σαν οικογένεια.
Το θεωρούσαμε πιο ουσιαστικό από το κλασικό κύκλο που κάνουν οι περισσότερες ομάδες και απλά μιλάει ο αρχηγός κι όλοι οι υπόλοιποι ακούν. Κι αυτό είναι και το μεγάλο μου όνειρο... Η δική μας παρέα, αυτή η φουρνιά πιτσιρικάδων που έφερε στον Άρη τίτλους, να μπορέσει κάποια στιγμή να επαναλάβει το επίτευγμά της και με τη φανέλα της μεγάλης ομάδας».
πηγή : onsports.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger