Μπαλοτέλι : «Zήλεψε το κορμί μου...»

Ο,τι και να πει κανείς για τον Μάριο Μπαλοτέλι είναι λίγο και ο διεθνής Ιταλός επιθετικός φροντίζει σχεδόν συνέχεια, με τα καμώματά του εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων, να αναδεικνύει το (αν μη τι άλλο) ιδιόρρυθμο του χαρακτήρα του.

Τελευταίο του «χτύπημα» η δήλωση που έκανε με αφορμή την κίνηση του Γάλλου διαιτητή, Στεφάν Λανουά, να του δείξει κίτρινη κάρτα για τον πανηγυρισμό του στο δεύτερο γκολ που πέτυχε στον ημιτελικό του Euro απέναντι στην Γερμανία.

«Ο διαιτητής μου έδειξε κίτρινη επειδή ζήλεψε το κορμί μου», ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του επιθετικού της Μάντσεστερ Σίτι, ο οποίος προφανώς «αγνοεί» ή απλά «γράφει στα παλιά του τα παπούτσια» τον κανονισμό που λέει ότι αν παίκτης βγάλει τη φανέλα του όταν πανηγυρίσει, πρέπει να δεχθεί κίτρινη κάρτα. Εκτός αν πάλι, που είναι και το πιθανότερο, του αρέσει να προκαλεί, απολαμβάνοντας τη δημοσιότητα που έχει μετά την εντυπωσιακή του παρουσία στο ματς με τα «πάντσερ».

Οσο για τον τελικό της Κυριακής (1/7) με την Ισπανία, ο «Σούπερ Μάριο» έθεσε υψηλούς στόχους: «Πρέπει να βάλω τέσσερα γκολ, καθώς θα είναι και ο πατέρας μου στο γήπεδο. Ετσι, πρέπει να πετύχω δύο γκολ για τη μητέρα μου και άλλα δύο για εκείνον!»
πηγή : sentragoal.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger