Βιλανόβα και επίσημα στην Μπαρτσελόνα

Προπονητής της Μπαρτσελόνα και επίσημα είναι από την Παρασκευή ο Τίτο Βιλανόβα. 
Ο μέχρι πρότινος βοηθός του Πεπ Γκουαρντιόλα παρουσιάστηκε επίσημα από την διοίκηση των Καταλανών και στις πρώτες του δηλώσεις ως τεχνικός των "μπλαουγκράνα" τόνισε πως θα ήταν ατυχής μια σύγκριση με τον προκάτοχό του.
«Ξέρω πως θα είναι πολύ δύσκολο να επαναλάβουμε τις επιτυχίες των τελευταίων ετών, αλλά θα προσπαθήσουμε να μη χάσουμε κανένα παιχνίδι και κανέναν τίτλο. Συμφώνησα να αναλάβω αυτή την αποστολή γιατί νιώθω πως είμαι έτοιμος για την πρόκληση. 
Είναι μεγάλη τιμή που μου ανατέθηκε η θέση του προπονητή της Μπαρτσελόνα και πιστεύω πως είμαι έτοιμος να ανταποκριθώ. Θέλουμε ο κόσμος να συνεχίσει να βλέπει όμορφο ποδόσφαιρο από την Μπαρτσελόνα. 
Η σχέση μου με τον Πεπ Γκουαρντιόλα είναι τέλεια. Είναι σαν αδερφός μου και τον ευχαριστώ που μου έδωσε τη δυνατότητα να επιστρέψω στην Μπαρτσελόνα. Γνωρίζω πως θα χάσω σε όλες τις συγκρίσεις μαζί του, αλλά είμαι εδώ για να κάνω τη δουλειά μου».

Για τα μεταγραφικά πλάνα της ομάδας:
«Πρόθεσή μας είναι να αποκτήσουμε έναν αμυντικό κι έναν ακραίο. Τίποτα περισσότερο».
Για το υπάρχον ρόστερ: «Ο Ντάνι Άλβες θα μείνει. Είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες της ομάδας. Αν ο Κεϊτά θέλει να μείνει, θα μείνει», ενώ για την κατάσταση του Ερίκ Αμπιντάλ τόνισε: «Έχω επαφή με τον Αμπιντάλ. Χάρηκα πολύ που τον είδα. Έχει χάσει βάρος, αλλά είναι πολύ καλά».

Για τον Μέσι:
«Είχα την τύχη να τον γνωρίζω από μικρό παιδί και μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι ένας από τους πιο ήσυχους παίκτες στα αποδυτήρια».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Σάντρο Ροσέλ, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που θα έχουμε στον πάγκο τον Τίτο Βιλανόβα. Όταν μου τον πρότεινε ο Άντονι Θουμπιθαρέτα δεν αμφέβαλα ούτε στιγμή πως είναι ο κατάλληλος. Είμαστε σίγουροι πως θα μας βοηθήσει και θα τον βοηθήσουμε να πάμε πολύ καλά. Είναι ικανότατος προπονητής, κουβαλά τις αρχές της ‘Μασια’ και είδα στα μάτια του τον ενθουσιασμό για την αποστολή που αναλαμβάνει».
πηγή : pamesports.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger