Όχι από "Αλενατόρε" !

Ο Νίκος Αναστόπουλος βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη το απόγευμα μίλησε με τους ανθρώπους του Αρη, όμως το βράδυ τους απάντησε αρνητικά τονίζοντας πως τον τιμά η πρόταση για επιστροφή του μετά από 11 χρόνια στους κίτρινους, αλλά ο ίδιος θα περιμένει τις εξελίξεις που θα προκύψουν από την Γενική Συνέλευση του ΟΦΗ και κατόπιν θα πάρει τις αποφάσεις του για το μέλλον του.

Ο 53χρονος τεχνικός βρέθηκε σήμερα στην συμπρωτεύουσα και είχε επαφές με την διοίκηση του Αρη, ωστόσο πριν από 9 το βράδυ τους ενημέρωσε ότι η απόφαση του δεν αλλάζει και θα περιμένει τις όποιες εξελίξεις θα υπάρχουν στον ΟΦΗ.
"Οντως βρέθηκα σήμερα στην Θεσσαλονίκη και είχα μια συζήτηση με την διοίκηση του Άρη. Με τιμά η πρόταση του Άρη και η εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ζητώντας μου να επιστρέψω έπειτα από 11 χρόνια στην ομάδα τους.
Τους απάντησα όμως ότι είναι γνωστή η τοποθέτηση μου και παραμένω σταθερός σε ότι έχω πει. Ότι δηλαδή θα περιμένω τις εξελίξεις στην Γενική Συνέλευση του ΟΦΗ και έπειτα θα πάρω την οποιαδήποτε απόφαση για το μέλλον μου", ανέφερε ο Αναστόπουλος στον Athletic Radio.
πηγή : sport.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger