Ηρακλής: «Παιδικό όνειρο ο Άρης»

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Άρη, Ανδρέας Ηρακλής μιλώντας στη MEDIA DAY της ομάδας κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας στην Ιταλία, υποστήριξε πως από παιδί ονειρευόταν να φορέσει την κίτρινη φανέλα.
Από μικρό παιδί ήθελε να γίνει μέλος της ποδοσφαιρικής ομάδας του Άρη, ο Ανδρέας Ηρακλής, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στη Media Day της ομάδας: «Οι πρώτες μέρες στην Ιταλία χαρακτηρίζονται από πολύ δουλειά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Οι συνθήκες που συναντήσαμε είναι ιδανικές. Καθημερινά μας περιμένει πολύ δουλειά στο γήπεδο και θέλω να πιστεύω ότι σε λίγες ημέρες θα φανεί.


Ήταν ένα παιδικό μου όνειρο να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Αρης. Είναι μεγάλη εμπειρία και δίνοντας τον καλύτερό μου εαυτό θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Είναι πολύ σημαντικό ότι στα πόδια μου έχω δύο γεμάτες χρονιές με την προηγούμενη ομάδα μου. Έχω εμπιστοσύνη στα πόδια μου, σίγουρα όμως ο Αρης είναι σε άλλο επίπεδο και έτσι δυσκολεύουν περισσότερο τα πράγματα.


Όταν τελείωσαν τα play off της Football League ήρθε η πρόταση του Αρη στον μάνατζερ μου. Μόλις το έμαθα ήθελα να έρθω σαν τρελός να φορέσω αυτή την φανέλα και πλέον είμαι εδώ για να βοηθήσω. Γνωρίζω πολύ καλά την ατμόσφαιρα του γηπέδου μας. Είναι από τις καλύτερες στην Ελλάδα και ανυπομονώ να παίξω σε γεμάτο γήπεδο.


Τώρα έχουμε μπροστά μας τα φιλικά με πολύ δυνατές είναι η αλήθεια ομάδα, αλλά Αρης είμαστε, δεν έχει σημασία ότι έχουμε νεανικό ρόστερ. Δεν φοβόμαστε. Θα δείξουμε στο γήπεδο τι μπορούμε να κάνουμε».
onsports.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger