Παρουσιάστηκε ο Νέτο από τη Μπαΐα

Ποδοσφαιριστής της Μπαΐα είναι και επίσημα ο Ντάρσι Νέτο. 
Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την ομάδα της Βραζιλίας και παρουσιάστηκε επίσημα από τη διοίκηση του συλλόγου. Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Βραζιλιάνος αμυντικός αναφέρθηκε στον τραυματισμό του αλλά και στη φιλοσοφία του ελληνικού ποδοσφαίρου.
«Εγώ δεν έχω πρόβλημα τραυματισμού και ήρθα για να βοηθήσω. Ανυπομονώ για το ντεμπούτο μου. Θα μιλήσω με το γυμναστή και το γιατρό της ομάδας, για να δούμε πόσες μέρες θα χρειαστούν μέχρι να είμαι έτοιμος να παίξω».

Για το αγωνιστικό του προφίλ: «Στην Ελλάδα, μερικοί προπονητές ζητούν από τον δεξιό μπακ – χαφ πρώτα να αμύνεται και μετά να επιτίθεται. Εγώ, όμως, ποτέ δεν έπαψα να έχω το επιθετικό στοιχείο στο παιχνίδι μου. Μου αρέσει πολύ να σουτάρω για γκολ ή να φτάνω μέχρι την τελική γραμμή και να δημιουργώ φάσεις. Σιγά – σιγά θα με μάθετε».
pamesports.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger