Γιαννιώτας : «Ποιός Ολυμπιακός ; Μόνο τον Άρη σκέφτομαι»


Φρένο στα σενάρια περί ύπαρξης πρότασης από τον Ολυμπιακό έβαλε με δηλώσεις του στο «Allaboutaris» ο άσος των «κίτρινων», Γιάννης Γιαννιώτας, ο οποίος μίλησε και για την πορεία της Εθνικής Νέων στην Εσθονία.

«Εντάξει, ξέρετε τι συμβαίνει στην Ελλάδα και πως βγαίνουν αυτά, ούτε πρόταση υπάρχει, ούτε έχω μιλήσει με κανέναν», ήταν χαρακτηριστικά η ατάκα του Γιαννιώτα περί των όσων ακούγονται για τον Ολυμπιακό. «Δεν ξέρω τίποτα, το μόνο που ξέρω είναι ότι παίζω σε μια μεγάλη ομάδα και έχω συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια», συμπλήρωσε ο διεθνής μεσοεπιθετικός και κατέληξε: «Το μυαλό μου βρίσκεται μόνο στον Αρη και σύντομα θα ενσωματωθώ στην προετοιμασία της ομάδας».
 Ο εκ των μεγάλων πρωταγωνιστών της πορείας της Εθνικής Νέων στο Euro της Εσθονίας, όμως, δεν έμεινε μόνο σ' αυτά. Εσπευσε να αναφερθεί και στην πρόταση ανανέωσης που σκέφτεται να του καταθέσει η ΠΑΕ Αρης.
 «Με τιμάει αυτό, πράγματι έχω κάνει μία κουβέντα με τον κ. Ζαμπέτα και τον κ. Κατσιαούνη, αλλά όχι επίσημα γιατί έλειπα», υποστήριξε ο άσος της ομάδας της Θεσσαλονίκης και κατέληξε: «Θα περιμένω τις επόμενες μέρες να μιλήσουμε επίσημα για το ζήτημα και μετά θα μπορούμε να πούμε περισσότερα. Με ευχαριστεί πάντως η πρόθεση της διοίκησης. Σας είπα, το μυαλό μου βρίσκεται στον Αρη».
πηγή : sentragoal.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger