Ανακοίνωσε Μαργαρίτη

Την απόκτηση ενός ακόμη ποδοσφαιριστή κάτω των 24 ετών ανακοίνωσε η ΠΑΕ Άρης.  
Ο 21χρονος αριστερός μπακ-χαφ υπέγραψε συμβόλαιο με τους κίτρινους και στις πρώτες του δηλώσεις παρουσιάστηκε πρόθυμος να δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που έχει ο Άρης.

«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Γιώργου Μαργαρίτη για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο ποδοσφαιριστής αγωνίζεται ως αριστερός μπακ-χαφ, έχει γεννηθεί στις 20 Ιουνίου του 1991 και ξεκίνησε την καριέρα του από τον Αγρ. Αστέρα το 2008 όταν και είχε 16 συμμετοχές. Πήρε μεταγραφή στα Γιάννενα την σεζόν 2009-10 (στην Λίγκα ο ΠΑΣ), ενώ την επόμενη χρονιά με την φανέλα του Ναυπακτιακού είχε 15 συμμετοχές. Πέρσι επέστρεψε στον Αγρ. Αστέρα και είχε 31 συμμετοχές», αναφέρει η ΠΑΕ Άρης.


Αμέσως μετά τις υπογραφές των συμβολαίων ο Γιώργος Μαργαρίτης μίλησε στο www.arisfc.gr:


«Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να δικαιώσω τον κ. Κατσαβάκη και τους συνεργάτες του για αυτή την μεγάλη ευκαιρία που έχω να αγωνιστώ σε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στον ΑΡΗ και πλέον στο μυαλό μου έχω μόνο την πολύ δουλειά που απαιτείται», κατέληξε.
πηγή : sport-fm.gr 

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger