Χαντ: "Ο Αρης είναι το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου"

Έτοιμος να προσφέρει στον Άρη και να κάνει ό,τι του ζητήσει ο προπονητής του δήλωσε ο Τζέρεμι Χαντ, ο οποίος έφτασε στην Θεσσαλονίκη το μεσημέρι της Πέμπτης (25/10).
Ο Αμερικανός γκαρντ θα συμμετέχει στις προπονήσεις του Άρη ώστε να δοκιμαστεί από τους "κίτρινους" και εφόσον πείσει θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. Ο Χαντ κατά την άφιξή του στην Θεσσαλονίκη μίλησε για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην ομάδα του Άρη, το πρόβλημα του τραυματισμού του.

Αρχικά τόνισε πως "είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην Ελλάδα για τον Άρη. Γνωρίζω για τους οπαδούς του Άρη, έχω ακούσει πολλά, έχω μιλήσει με τον ξάδελφό μου (σ.σ. Σέρτζιο Κέρους) για την ομάδα, του συμπεριφέρθηκαν καλά πέρσι, μου είπε ότι είναι οργανωμένη ομάδα".


Για τον τραυματισμό του στο γόνατο και αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί ο Χαντ επεσήμανε πως "είμαι πολύ καλά τώρα, τους περασμένους μήνες δούλεψα πολύ για να ετοιμάσω το γόνατό μου, έκανα σωστή αποθεραπεία, έχω ξεκινήσει να παίζω μπάσκετ εδώ και μήνες. Νιώθω έτοιμος 100% να παίξω”.
Σε ερώτηση για το τι μπορεί να προσφέρει είπε ότι “θα παίξω δυνατά, θα προσπαθήσω να βάλω τους συμπαίκτες μου στο παιχνίδι, να σκοράρω και να παίζω άμυνα. Ότι μου ζητήσει ο προπονητής μου".


Καταλήγοντας είπε ότι "είναι το μεγαλύτερο βήμα ο Άρης για την καριέρα μου. Είναι μεγάλη ομάδα, οι οπαδοί είναι… τρελοί, φωνάζουν, είναι οργανωμένη και η διοίκηση, οπότε είναι όντως το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου".

superbasket.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger