Κοτσώνης: «Αγάπησα τον Άρη»

Στη γενική ευφορία που επικρατεί στον Άρη, τα τελευταία 24ωρα (η ισοπαλία στο ΟΑΚΑ, γαρ.), είναι λογικό τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν πάνω σε εκείνους τους ποδοσφαιριστές που παίρνουν λεπτά συμμετοχής και φαίνονται, εντός γηπέδου. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που δίνουν τον δικό τους αγώνα, χωρίς αυτή η προσπάθεια να αποτυπώνεται στα χαρτιά της στατιστικής. Ευελπιστούν όμως, λίαν συντόμως, να δουν το όνομά τους και εκεί.
Ο Δημήτρης Κοτσώνης, έχει τη δική του ιστορία στον Άρη. Μπορεί, μέχρι σήμερα να τον έχουμε δει, μόλις σε ένα παιχνίδι με την κιτρινόμαυρη φανέλα (το περυσινό με την Κέρκυρα), ωστόσο επιμένει και υπομένει. Επιμένει πως κάποια στιγμή οι κόποι του θα δικαιωθούν και υπομένει, ξεπερνώντας τα εμπόδια που φράσσουν συχνά πυκνά το δρόμο του.
Η εμπειρία του καλοκαιριού, όταν ο Μάκης Κατσαβάκης τον ενημέρωσε πως δεν τον υπολογίζει, ήταν γι αυτόν τραυματική. Ούτε τότε, όμως, λύγισε. Εμεινε, πάλεψε και κατάφερε να αλλάξει την άποψη του προπονητή! Η συμμετοχή του στην 20αδα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
Ο Δημήτρης Κοτσώνης, μιλά στο novasports.gr, παρουσιάζεται στον κόσμο του Αρη και αποκαλύπτει τα «θέλω» και τις επιδιώξεις του.
-Δημήτρη, βρίσκεσαι δεύτερο χρόνο στον Άρη, παρ΄ όλα αυτά ο κόσμος δεν σε έχει ακούσει και επί της ουσίας δεν σε γνωρίζει. Μίλησέ μας για σένα..
« Αισθάνομαι χαρούμενος που εξακολουθώ να βρίσκομαι στον Άρη. Όπως γνωρίζετε το καλοκαίρι ήταν να αποχωρήσω, εξαιτίας του ότι δεν με υπολόγιζε ο προπονητής. Όμως με τη δουλειά και την προσπάθεια που έχω κάνει τόσο καιρό, πιστεύω να δικαιωθώ. Θέλω να βοηθήσω τον Άρη!».
-Ηρθες στην ομάδα, με θετική εισήγηση του Σάκη Τσιώλη. Θυμάσαι εκείνες τις στιγμές, το ενδιαφέρον και τελικώς την μεταγραφή από τον Πανηλειακό στον Άρη;
« Το ενδιαφέρον προέκυψε από ένα φιλικό στα Γιάννενα, όπου με κάλεσε ο κ. Τσιώλης για να δοκιμαστώ. Τα είχα πάει τότε πολύ καλά και έγινε αυτή η μεταγραφή από τον Πανηλειακό στον Άρη. Ηταν πολύ μεγάλη υπόθεση για μένα, χάρηκα πάρα πολύ και ήθελα να αγωνιστώ όσο πιο γρήγορα γινόταν με την κίτρινη φανέλα. Βέβαια, αυτό συνέβη τελικά στο τελευταίο ματς με την Κέρκυρα. Φέτος, ήθελα από το ξεκίνημα να δώσω κάτι παραπάνω, αλλά δεν μου δόθηκε η ευκαιρία. Ελπίζω στο μέλλον η ευκαιρία αυτή να μου δοθεί».
-Πως αισθάνθηκες όταν έμαθες πως ο κ. Κατσαβάκης δεν σε υπολόγιζε; Τι σκέφτηκες;
« Καταρχήν, δεν το περίμενα. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν ήθελα να φύγω από τον Άρη, διότι έχω αγαπήσει αυτή την ομάδα. Στη συνέχεια κοίταξα να βρω κάτι άλλο, ώστε να λύσω τα χέρια του Κατσαβάκη, αλλά και της ομάδας, αφού δεν υπολογιζόμουνα, όμως δεν τα κατάφερα. Εμεινα και πίστεψα πως με τη δουλειά και την υπομονή, θα δικαιωθώ».
-Πείσμωσες;
« Πείσμωσα και ένιωσα ότι άρχισα να δικαιώνομαι, όμως έφυγε ο κ. Κατσαβάκης, ο οποίος άλλαξε άποψη για μένα και τώρα ξανά απ΄ την αρχή».
-Τι σου έλεγε ο Κατσαβάκης;
«Μου έδινε συγχαρητήρια για την υπομονή και τη δουλειά που έκανα και μου έλεγε πως σύντομα θα δικαιωνόμουν, δίνοντάς μου ευκαιρίες. Απόδειξη αυτού, είναι ότι ήμουν στην 20αδα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ».
-Τι σήμαινε αυτό για σένα;
«Εντάξει, χάρηκα πολύ!»
-Στον κόσμο που θέλει να σε γνωρίσει και να μάθει για σένα, τι έχεις να πεις;
« Εχω να πω, πως στην ευκαιρία που θα πάρω από τους καινούριους προπονητές, θα δείξω τον καλύτερό μου εαυτό για να αποδείξω ποιος είμαι πραγματικά».
novasports.gr

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger